Met trots presenteren wij de nieuwe labellijn en de visuele identiteit van ons merk Garden Xperience. In de nieuwe beursstand op de Trade Fair in Aalsmeer laten we onze commerciële partners kennismaken met onze nieuwe huisstijl. Niet alleen van ons merk maar ook van onze kwekerij.
Na een jaar van nadenken over wat ons uniek en waardevol maakt, waarin wij anders zijn dan anderen en op welke manier wij waarde creëren voor onze klanten, hebben wij een nieuwe visie en missie geformuleerd. Hierin hebben wij heel prettig samengewerkt met Floramedia. Met de visie en missie geven wij antwoord op de vraag welke betekenis wij willen hebben voor onze klanten en hoe we die betekenis uitdragen. Het laat zien wat onze ambities zijn.
De kernwaarden van De Noordpoel, toegewijd en verbonden, komen terug in het logo als het Infinity teken. Dit staat symbool voor de verhouding tussen begin en einde – het ene bestaat niet zonder het andere – in de vorm van een oneindige cirkel.
Het logo van consumentenmerk Garden Xperience, staat voor kiezen en combineren van de verschillende elementen in de tuin. Zo kun je in dit logo de merkwaarden verbinding, vitaliteit en inspiratie terugzien.
Met de lancering van onze nieuwe huisstijl en onze belofte ‘Your perfect piece of nature’, zijn we klaar voor de toekomst.